2012. augusztus 2., csütörtök

53. fejezet - Robin!?


*Niall szemszöge*

Nem bírtam sokáig aludni. 7 óra körül átmentem Harryék szobájába. Robin szerencsére már fent volt.
-Szia! – suttogott,amikor meglátott.
-Szia… Kijössz?
-Persze. – lehámozta magáról Harryt,majd halkan kislisszoltunk.
-Az a helyzet,hogy még nem hívtam fel Mirandát. – közöltem vele,hátha átvállalja a terhet.
-Mi? Miért nem?
-Nem tudom,hogy hogy mondjam el neki kíméletesen…. És ez egyébként sem telefon téma.
Robin csak megrázta a fejét és leült a fotelba. Nem szólt semmit,csak a padlót bámulta.

Senki nem mond semmit. Senki nem tud segíteni.

Belenyugodtam,hogy a beszélgetésünknek vége és nem oldja meg helyettem a dolgot.
Kimentem a konyhába és elővettem pár kiflit,vajat és felvágottat. Rettentő éhes voltam. Körülbelül 5 perc alatt pusztítottam el 6 szendvicset. Jóllakottan tértem vissza Robinhoz,aki még mindig ugyan úgy ült,mint ahogy az előbb otthagytam.
-Minden rendben? – csak ez az egy hülye kérdés jutott az eszembe. Nem számítottam,hogy igent mond.
-Nem… Niall! Semmi sincs rendben! Látni akarom…
-Ma délután megyek vissza,de előtte még kérlek segíts nekem!
Végre rám nézett. Hosszú percekig bámult rám,már kezdtem kínosan érezni magam.
-Öhm…
-Ja persze… Segítek. – benyúlt a zsebébe és elővette a lila telefonját. Pötyögött egy kicsit,majd belenyomtam a kezembe. – Kicsöng.
-MI??? Azt hittem,hogy te…
-Szia Robin! – hallottam meg Miranda vidám hangját.
-Üdv,Miranda. Niall vagyok.
-Ó,szia. Valami baj van? Idegesnek tűnsz…
Vetettem egy pillantást Robinra. Összegömbölyödve ült és már az összes létező körmét lerágta. Megköszörültem a torkom.
-Az a helyzet,hogy…
-Azt akarod elmondani,hogy Adele kórházban van? – a hangja vidámról hirtelen szigorúra váltott.
-Igen,de…honnan?... Vagyis… - hebegtem össze-vissza.
-Internet! Gondolom te is használod. – éreztem a hangjában a haragot – De azért már tényleg szeretném tudni,hogy mi van a lányommal. Pontosan.

Szűk 3 percben eldaráltam neki a lényeget,persze a terhességről egy szót sem szóltam. Teljesen higgadt volt. Azt hittem,hogy hisztérikus lesz és leüvölti a fejem. Mondjuk lehet,hogy ez már megtörtént. Kinyomtam és vissza adtam a HTC-t Robinnak.
-Na? – nézett rám könnyes szemekkel.
-Szedd össze magad! 1 óra múlva indulunk. Sikerült megértetnetek velem mindent.
Nem szólt semmit,csak felrohant az emeletre.

*Robin szemszöge*
-Harry! – rontottam be a szobába. Felnyomtam a villanyt. Ijedten ült fel az ágyban.
-Mi történt? – dörzsölte szemeit.
-Niall beszélt Mirandával és nemsokára indulunk Mullingarba. És nem tudom,hogy mi legyen. Nem akarom olyan állapotban látni. De mégis úgy érzem,hogy mellette a helyem. És…
-Hé! Nyugi!
-De…

-Gyere ide! – lehúzott maga mellé. Könnyeim megállás nélkül folytak. Harry édesen cirógatta az arcomat,ami kicsit megnyugtatott.
-El menjek veled? – kérdezte hosszas csend után.
-Nem… Nem kell. Intézd az itteni dolgokat. Beszélj Ademmel is. – közel bújtam hozzá. Pár percig úgy maradtunk,majd készülődni kezdtem. Felöltöztem,aztán átmentem Niallhoz. Összeszedtünk Adele-nak pár cuccot. Tiszta ruha és pár személyes dolog. Lassan elindultunk.  A srácok ki kisírtek minket.
-Sziasztok! – intettem oda nekik.
-Szia Édes! – húzott magához Harry. Nyomtam egy gyors puszit a szájára. Nem engedett el,ismét elkapott és hevesen megcsókolt.
-Szia. – suttogtam,majd lefejtettem karjait a derekamról.
-Niall! Vigyázz rá kérlek! Nagyon maga alatt van. – suttogott Hazz,de nem eléggé. Csak megforgattam a szemeim,és beszálltam az Audiba. Nem sokára Niall is beszállt és elindultunk.
-Szerintem először ebédeljünk. – csak egy alig látható biccentéssel helyeseltem. Lassan kigördültünk az utcából és elindultunk a legközelebbi Nando’s felé.

*Niall szemszöge*
Teljesen lehangolt Robin. Se útközben,se ebéd közben nem beszélgettünk. Talán csak pár szót,de az is csak a sima sablon kérdések.
Örömömre szerencsésen elértük az 1 órási kompot. A változatosság kedvéért még mindig nem kommunikáltunk.
***
-Siess már! – rángattam magam után a szőkeséget.
-Magassarkúban nem olyan egyszerű. – nyafogott.
-Nem akarom,hogy botrány legyen. – lihegtem már a kórház recepciójánál. Bejelentkeztünk és elindultunk az első emeletre. Amikor elértünk 251-es kórteremhez megtorpantam.
-Bemész? – fordultam hátra – Robin!?
Ezt nem hiszem el… Eltűnt.

2 megjegyzés:

  1. juuj nagyon jóóó!!!:D érdekel mi lesz Robinnal??? gyorsan hozd a kövit^^:3

    VálaszTörlés