2012. június 3., vasárnap

33. fejezet - Egy eltitkolt testvér


Hat óra fele értünk haza. Szerencsére még mindenki aludt. Halkan visszaosontunk a szobánkba. Leültem a fotelba és bekapcsoltam a tévét. Niall mellettem feküdt az ágyon.
-Kicsim… mondanom kell valamit. – semmi jóra nem számítottam.
-Igen!?
-Tegnap beszéltem a bátyáddal. És történt pár dolog;kiderült egy-két kellemetlen eset.
-Mik? Mond máár! – a válaszra még várnom kellett,mivel megcsörrent a telefonom. Flegmán vettem fel…
-Naháát. Szia.
-Szia Adele. Csak azért….
-Nagyon örülök,hogy egy hét után észrevetted,hogy a lányod nincs az Államokban. És nagyon köszönöm a születésnapi ajándékot. Valami fantasztikus.
-Nem vagy az Államokban!? Hol vagy???
-Londonban. Itt dolgozom és már másfél hete 17 éves vagyok,ha nem tűnt volna fel.
-Óóóó. Kicsim ne haragudj teljesen elfelejtettem. Figyelj,lehet egy kívánságod. Ezzel majd kiengesztellek.
-Te csak azt hiszed. Apa!!! Nem vagyok már egy kis naiv 10 éves. Szerintem hagyjuk is. Nem tudom,mit akartál,de nem is érdekel. Ezek után hallani se akarok rólad.
-Na jó. Elég volt!!! Nem tudom mi ütött beléd,de egy szemtelen kis liba lettél. Én nem ezt érdemlem.
-Apa…tudod. Rohadtul fáj kimondanom,de rossza szülő vagy. Le se szarsz. Még a szülinapomat is elfelejtetted. Ne haragudj,de ennek semmi értelme. Szia. – kinyomtam a telefont és visszaültem,mivel közben fel-alá járkáltam a szobában. Niall csak pislogott és egy kis félelem tükröződött az arcán. Pár percig csönd uralkodott,majd megszólalt.
-Szerintem jobb lett volna,ha meghallgatod.
-Dehogy is! –tiltakoztam egyből – Amúgy mit akartál mondani?
-Huuhhh. Ezek után jobb lesz,ha felhívod anyukádat. De kérlek,ne akadj ki azért,hogy én már tudok róla.
-Utálom ezt a sok titkot. – megforgattam a szemeim és ujjammal rányomtam anya nevére a telefonkönyvben.
***
-Ezért váltunk el apáddal. Úgy terveztük,hogy nektek soha nem mondjuk el. Nem is tudom,hogy hogy gondoltam. Kiskorotokban mindig összeszorult a gyomrom,amikor együtt láttalak benneteket,de én még sem tiltottalak el tőle. Meg a másik….  Apád nagyon csúnyán megcsalt,én mégis több évig mellette maradtam. De aztán,ahogy egyre jobb barátnők lettetek nem bírtam tovább elviselni az apádat. De kérlek,most ne azt a következtetést vond le,hogy miattad szar az egész családunk élete. Mert nem! Erről apád tehet egyedül.
-De... Robin ezt,hogy tudta meg?
-A szülei összevesztek és Elis száján kicsúszott egy „Robin nem is a te lányod” mondat. Erre persze Mark kiakadt,összecsomagolt és elment. Szegény Elis bőgve hívott fel,hogy most mit csináljon. Ennél jobbat nem tehetett volna.
-Anya… - itt kigördültek első könnycseppjeim – Én ezt nem értem. Robin a féltestvérem? Apa megcsalt Elissel? Te tudtad és mégsem váltál el rögtön? Ez sok…
-Minden kérdésedre igen a válasz. Tudom,hogy most ez nem könnyű,hidd el Robinnak sem az. Próbálj megnyugodni.
Persze,nyugodjak meg. De hogyan??? Nem azt mondom,hogy nem örülök,mert mindig is szerettük egymást és tényleg olyanok voltunk,mint a testvérek. Ha jobban belegondolok még hasonlítunk is… Göndör haj,hatalmas kék szemek,pisze orr és keskeny száj. Ez mind stimmelt. Kivéve a hajszín és a testalkat. Robin már néha úgy nézett ki,mint egy anorexiás és én meg…
Anya hallotta,hogy képtelen vagyok tovább kommunikálni. Pár nyugtató szó után kinyomott. Niall mellé feküdtem. Szorosan magamhoz öleltem és a nyakába fúrtam a fejem. A nagy bömbölés most elmaradt,de pár könnycsepp mégis nyomott hagyott a vállán.
***
-És most mi lesz?
-Mi lenne?
-Loui,Zayn elég! Van esély arra,hogy visszajön és újra láthatom? – csillogott Harry szeme.
-Nem tudom,még nem beszéltem vele.
-Ajjj Rómeó. A Júliádnak már nem kellesz. Ő maga mondta.
-Louis te csak folyton kritizálni tudsz!? Az egy dolog,hogy neked nem szimpi,de én szeretem. Én se szólók be,mert Eleanorral vagy.
-Ez azért már tényleg sok… - szállt be Niall is.
-Srácok! Ejtsük a témát. Oké?
-Rendben. – beleegyezetek és leültünk a nappaliba kockulni. Harry és Zayn videojátékoztak. Loui és én pedig a laptoppal az ölünkben böngésztünk.
-Ne már! Ez mi??? Ezek nem normálisak.
-Mi az? – húzódtam közelebb Louishoz.
-Tessék! Nézd meg. – kicserélte a laptopokat. Egy kép volt facebookon,rólam és Niallról. Hajnalban készült a kép. A csónakban…  És persze a sok féltékeny rajongótól megkaptam,hogy milyen egy utolsó k***a vagyok. Na szép. Csak azért,mert szeretek valakit. Gratulálok. De voltak fenyegetések is bőven. Sose veszem őket komolyan,de ezek most tényleg durvák voltak. Nem vettem róluk tudomást,visszaadtam a hófehér laptopot Louinak. A délelőttöt Zaynnel töltöttem,mivel Harry és Loui főztek, Niall és Liam meg leléptek valahova.
-Halihó,sziasztok! – lépett be Liam és Niall.
-Sziasztok! – megöleltem Liamet,Niallnek meg adtam egy puszit.
-Gyertek,kész az ebéd. – kiabált Harry.
-Úhaaa.
-Nyugi,nagyon jól főznek. Minden vasárnap övéké a meló.


Csak bólintottam. Kicsit féltem,hogy mit műveltek ők ketten a konyhában. Louis megjelent egy nagy lábossal. Haryy követte,kezében egy merőkanállal. Leültünk és mindenki szedett magának. A hagymakrémleves isteni volt. A főétel már nem volt ennyire tökéletes,de finom volt. Louis büszke is volt magára,hogy az első  marhasültjét yorkshire pudinggal nem rontotta el (annyira). A desszert különleges volt. Harry féle répatorta.
-Már kezdtem hiányolni a répát. – piszkáltam Louit.
-Inkább egyél! Addig se jár a szád.
-Na szép… - játszottam a sértődöttet. Mindenkinek megállt a villa a kezében,amikor az első falat a számhoz ért. Tudtam,hogy készülnek valamire. Egy darabig ízlelgettem,forgattam a számban,és nagy nehezen lenyeltem.
-Ez borzalmas. – ekkor Harry és Louis hatalmasat pacsiztak és szakadtak a röhögéstől.
-Finom volt a só? – érdeklődött Zayn.
-Menjtek a tudjátok hová!!! – nevettem én is. Ittam egy nagy pohár vizet és megköszöntem az ebédet. Összeszedtem a tányérokat és a konyhába indultam. Csak gyorsan bedobáltam őket a mosogatógépbe és elindítottam. Bementem a nappaliba. Sehol senki. Túl nagy a csönd. Megint készülnek valamire… Komolyan mondom olyanok,mint az ovisok.
-Tudom,hogy itt vagytok. Nem ijedek meg!
-Jól el vagy magaddal? – nézett rám értetlenül Niall.
-Szóval… benéztem és nem fogtok megijeszteni!? – húzogattam a szemöldököm.
-Most nem. Mit csináljunk? Mindenki lelépett. – közelebb lépett és mélyen a szemembe nézett.
-Uhhh!!! Együnk valami finomat. Liammel úgyis vásárolni voltatok.
-Oké. Foglalj helyet,tegyél be valami filmet és hozom a kedvencedet.
-Hmmm. Jól hangzik.
Kirohant a konyhába,én meg levetettem magam a kanapéra. Végig néztem a DVD-ket és végül az Amerikai pite mellett döntöttem. Betettem és elindítottam. Niall is megérkezett kezében egy tál eperrel és egy üveg nutellával.
-Mond,hogy ÁÁÁ. – nagyra nyitottam a szám és jutalomból kaptam egy nutellás epret.
-Köszi Manó. – mosolyogtam és most én adtam egyet neki.
-Milyen rég mondtad ezt. – csámcsogott teli szájjal.
-Azt,hogy Manó!?
-Ühüm.
-Szeretlek Manó. – tömtem egy újabb gyümölcsöt a szájába.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése